Виховання духовних і моральних цінностей учня на ціннісній моделі УХВЛ
Виховуємо
духовні та моральні цінності на уроках
«Утвердити в кожній людині доброту, сердечність, чуйність, готовність
надати допомогу, чутливість до всього живого і красивого – елементарна азбучна
істина шкільного виховання, з цієї істини починається школа» В.Сухомлинський
Перед сучасною освітою стоїть надскладне
завдання: виховання особистості, орієнтованої на духовно значущі норми і
цінності. Наше сьогодення доводить, що все в житті змінюється: ідеї, методи
виховання. Але я ніколи не погоджусь (а такі думки є), що змінюються людські
цінності. Не цінності змінюються, адже вони вічні, а змінилось наше ставлення
до них. Любов, Милосердя, Благородство, Вірність, Віра, Повага здаються нам
якимись фальшивими.
Мова і література, ОХЕ,
історія та інші - предмети, що
дозволяють на кожному уроці саме засобами слова, живої мови, яскравих прикладів
(притчі, прислів’я, вислови відомих людей) приділяти
увагу питанням духовно-морального виховання учнів (учні 1-Б, 3-А, 3-Б, 4-А, 4-Б класів)
Коментарі
Дописати коментар