Мотивація до навчання як запорука успіху в умовах війни. Емоції, як на них реагувати? (6(10)А, 6(10)Б класи)

 


Мотивація до навчання як запорука успіху в умовах війни

2 та 4 травня психолог Гарвасюк І.І. разом з класними керівниками 6(10)А ,Копичинською З.М. та 6(10) Б, Пацариною Н.М.. провели з учнями 6-х класів  годину спілкування на тему "Мотивація до навчання як запорука успіху в умовах війни. Емоції, як на них реагувати?".

Обговорювали з гімназистами поняття "успіх" та шляхи його досягнення. Цікаво й відрадно, що чимало учнів висловилися, що для них життєвий успіх - це перемога України!


На думку експертів, в екстремальних психолого-фізичних умовах потрібно пам'ятати правило "трьох ключових завдань": спілкування, фізкультура і навчання. Тож спілкуючись з дітьми, зосереджували увагу не тільки на шляхах пошуку мотивації до навчання, а й шукали нові можливості щодо розвитку емоційного інтелекту.

У практичній частині виховної години вчилися з гімназистами керувати своїми почуттями, емоціями, так би мовити, "емоційними гойдалками".







Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Розважально-просвітницький канал у TikTok – ,,Fake.Busters /Мисливці за фейками”

Вербування підлітків та втягнення у протиправну діяльність / інформація для батьків, учнів, вчителів

Заняття з учнями до Міжнародного Дня Толерантності (16 листопада 2024)